zondag 18 januari 2009

hoi hoi

Ik heb eigenlijk niets scrapperigs te laten zien. Deze afgelopen week niet aan scrappen toegekomen. Vanmiddag wel mijn spullen op tafel gehad maar het eindigde met knutselen met mijn dochters. Ook gezellig.

Cherona heeft een erg leuk kaartje gemaakt. (al zeg ik het zelf...)




Hahahah ze wist precies wat ze wilde; die stempels en dan dat papier en die kleuren!

En voor iedereen die voordelig wil scrapshoppen.
tessa heeft haar webwinkel omgedoopt in een tessa tegendraads outletshop. Winkelen tegen outletprijzen. En dat is natuurlijk nooit verkeerd!
Ik zou zeggen neem eens een kijkje en zie de lekker lage prijzen. Het is zeker de moeite waard!!!

Morgen begint de werkweek weer. Hopelijk heb ik ergens nog een scrapgaatje.

1 opmerking:

Miranda zei

Wat een super leuk kaartje zeg!!! Heerlijk dat je dochters het ook zo leuk vinden! Vind het zelf ook zo gezellig om met Lotte te zitten!