donderdag 2 april 2009

een award en prijzen.....

Van Hanneke kreeg ik deze award:





Bedankt Hanneke, en ik geef hem door aan iedereen die dit leest!!!

En dan kreeg ik deze week nog 2x leuke post.
Deze post was van Scrappoint als prijsje van de online crop op het forum van Scrapbook rainbow.



En deze prijs kreeg ik van Claudia van Scrapclaud als prijs voor het maken van de meeste layouts op de cybercrop van het SA forum!!!!




Jullie snappen dat ik helemaal in mijn nopjes ben met zulke leuke dingen!!!!

4 opmerkingen:

Unknown zei

gaaf Liesbeth! dat is altijd leuke post ;)

Tessa Tegendraads zei

Nou Liesbeth, jij bent goed binnen gelopen!! Super zeg zulke leuke dingen. Jij kan weer vooruit!!

XX Tessa

Roelien zei

verrassing:
http://roeliens-scrapzolder.blogspot.com/2009/04/een-nieuw-award.html

Monique zei

Das lekker!!
Aangename prijsjes!!

Altijd leuk zulke dingen...
Snap trouwens niet waarom ik jouw kaartje nooit ontvangen heb...

groeten monique