zaterdag 2 januari 2010

Niewsbrief januari

Hallo allemaal

Voor iedereen de beste wensen!!!

Bij de creatieve tafel gaan we door met de workshops en knutselmiddagen voor kinderen. Ideeen genoeg!

In de vorige nieuwsbrief vertelde ik het al: nu ook kant en klare kindertraktaties bij de creatieve tafel. Geen tijd of zin om een traktatie voor uw kind in elkaar te zetten. Dan maak ik ze! Bij aflevering zijn de trakataties helemaal klaar en kunnen zo worden uitgedeeld. Hiervoor heb ik een speciale webwinkel geopend:http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/decreatievetafel/

Ook zijn hier mijn zelfgemaakte kaarten te vinden. Ik zou zeggen neem eens een kijkje en laat me weten wat je ervan vindt.
De agenda voor januari 2010:

Dinsdag 5 januari: chipboard sterboekje €10.00

Maandag 11 januari: groeiboekje €12.50



Woensdagmiddag 13 januari: knutselmiddag voor kinderen, we gaan een vogelvoederhuisje maken. € 4.00

Dinsdag 26 januari: cd boekje €15.00


Neem ook eens een kijkje op http://decreatievetafel.hyves.nl/ voor het volledige workshopoverzicht. Uiteraard is het ook altijd leuk als je je aanmeldt voor de hyves!
Hopelijk tot snel!

1 opmerking:

Monique zei

Helemaal leuk zeg!!
Wens je een gezond, gelukkig en creatief 2010 toe.
En veel klantjes...

leifs Monique