vrijdag 11 juni 2010

oranje blogcandy

Ik ben er nog hoor, maar Manouk is de afgelopen week behoorlijk ziek geweest. Benauwd, hoesten tot spugen aan toe. En dat was vooral in de nacht. Dus behoorlijk wat gebroken nachten gehad en overdag gewoon werken betekenden dat de scrapmood afgelopen week ver te zoeken was. Medicijnen doen nu hun werk dus we zitten weer in de up!!!!

Maar goed daar gaat dit berichtje niet over.

As maandag om 13.30 begint de eerste wedstrijd van het Nederlands Elftal tegen Denemarken.
En daarom maakt iedereen kans op deze blogcandy:


Een heleboel lintjes, tickets, en stickers.

Wat moet je hiervoor doen?????????????????????????
Helemaal niet veel... Voorspel de uitslag en onder de goede inzenders wordt het pakketje verloot.
Laat dus een berichtje achter met jouw voorspelling.

Ik zou het leuk vinden als je op je eigen blog reclame maakt voor deze actie maar niets is verplicht!


3 opmerkingen:

Margriet Tournier zei

Nou, ik wil wel een gokje wagen: 2-0 voor Nederland!

dithny zei

Ik denk 3-0, want een ding is zeker we gaan voor de winst !!
Leuk idee Liesbeth. Zal je berichtje op mijn blog posten :)

Vera zei

Ik gok op 2-1

Groetjes

vera :)