zondag 9 november 2008

scrappen...

En hier het beloofde scrapwerk:
A4 liggend; Manouk aan het spijkerbroek hangen op de zomermarkt bij Cherona's school:


Deze heb ik gemaakt voor mijn moeder met haar 4 kleinkinderen (tja intussen zijn het er 5 :))


A4 voor Manouk haar album; foto's zijn gemaakt bij de voorstelling van Dikkie Dik waar ze ook geschminkt is als Dikkie Dik:


En 1 voor Cherona haar album. Ook A4, foto is gemaakt in de Beekste Bergen...
Zo dat was het weer voor nu, gisterenavond ook lekker aan de scrap geweest. Heerlijk, mijn spulletjes staan nu ook nog op tafel.
Dus vandaag gaat er vast nog iets uit mijn handen rollen. Nu even een spelletje rummicub met Cherona en vanmiddag op visite.
Fijne zondag allemaal!

3 opmerkingen:

nora zei

Ziet er goed uit Liesbeth!groetjes Nora

Ilona zei

Zooooowheee, jij bent lekker bezig geweest Liesbeth! Ik vind ze alleaal gaaf, maar de spijkerbroek is favoriet. Een hele prestatie voor zo'n ukkie ;-)

Groetjes, Ilona Stempelona

Miranda zei

Zo dat ziet er zeker goed uit zeg!!!