zaterdag 27 december 2008

De kerstdagen...

Begonnen voor ons kerstavond met eten en cadeautjes bij mijn schoonouders, ben schandalig verwend met deze tote (heb hem gelijk gevuld bij thuiskomst en wat kan er veel in!!!) Verder ook nog vrealies creative borders, een miss Etam bon, spel yathzee cards en nog veel meer.



Kerstochtend hadden we als verrassing voor de meiden een Nintendo DS onder de boom!
's Middags naar mijn moeder, daar ook heerlijk gegeten en een erg gezellige dag gehad.
Tweede kerstdag zette de verkoudheid waar ik al een paar dagen last van had goed door. De dag hangend op de bank doorgebracht. 's Avonds niet veel gegeten en flink koorts (39.6). Ook vandaag voel ik me lamlendig en kom ik niet verder dan wat bankhangen. Koorts is wel gezakt maar ik snotter langs alle kanten. Hopelijk gaat het vanaf nu alleen maar beter en ben ik opgeknapt met oudejaarsavond.

4 opmerkingen:

Tessa Tegendraads zei

Gave Toot!! Je hebt een award gewonnen met je blog, check mijn blog

XX Tessa

Unknown zei

Hey Liesbeth,

Wat een coole tote! Hij heeft een hoog hebgehalte zeg....hebbe hebbe hebbe hihi!

Jammer dat je niet lekker was met de kerst, ik hoop dat je nu weer opgeknapt bent!

Ilona zei

Ik sluit me maar even bij Marijke aan, want dat wou ik nou ook precies zeggen! Beterschap en veel plezier met alle nieuwe goodies.

Groetjes, Ilona

Miranda zei

Jullie zijn super verwend zeg zo te zien! Geweldig die foto van je meiden met de DS, die jurk heeft Lotte ook!
Hopelijk ben je een beetje opgeknapt!
Ik wens je vast een heel goed, gezond en creatief 2009!!!