woensdag 7 juli 2010

yesssssssssssssss

IK BEN WEER ONLINE!!!!!!!!!!!!
Wat een ellende zeg 1 1/2 week zonder computer...
Maar goed ik ben er weer.
De mensen die nog een prijsje tegoed hadden, het komt er deze week aan. Doordat ik geen computer had kon ik ook niet bij jullie adressen...

En oke omdat het natuurlijk helemaal superfantastisch is dat we in de finale staan as zondag komt er morgen voor de laatste keer een leuke blogcandy op. Het enige wat je hiervoor moet doen is de juiste uitslag voorspellen. Straks weten we tegen wie we moeten spelen as zondag.

Maar jullie hebben ook mijn layout voor de juli challenge op scrappassion nog tegoed.
De opdracht deze maand:
Layout in zwart wit met zwart wit foto OF een layout in bruin beige met sepia foto.

Dit is mijn uitwerking:


Tot morgen,
groetjes Liesbeth

6 opmerkingen:

Vera zei

Oelala, tegen Spanje!
Wie had dat gedacht!
Maarem, ik denk... 3-1 voor NL

Groetjes

vera

PatriciaKleijn zei

o dat is vervelend he geen PC, je LO is mooi geworden zeg en ja NL tegen SP dat wordt natuurlijk 3-1 dat gaan we gewoon ff winnen :D

*Kus Patries*

Tessa Tegendraads zei

Wow, hij is mooi liesbeth!! Knap gedaan

Het zonnetje in huis zei

Oh dat is mooi geworden!

Groetjes, jaimie

Miranda zei

Gelukkig doet ie het weer en kan je weer interneppen! Je lo is helemaal leuk!!!

Unknown zei

Super gaaf lootje van de meiden.
gr,Lean.